Bukefalos 28 år!

Ta bort tråd.

Sv: Ta bort tråd.

Jag tycker det är dåligt att man inte kan radera trådar som är x antal år gamla där ingen svarat på inlägget. De tar bara en massa plats i statistiken.
 
Sv: Ta bort tråd.

Jag har nu raderat alla trådar utan svar som är äldre än 2011-01-01 i forum Hem&Hobby.
 
Sv: Ta bort tråd.

Jag har nu raderat alla trådar utan svar som är äldre än 2011-01-01 i forum Hem&Hobby.

Det tycker jag var lite väl kort tid tillbaka.
Om man söker på något så behöver det ju inte spela någon roll hur gammal tråden är.
Fast visst, man kan ju starta en ny tråd men då är ju risken att folk inte orkar svara på samma sak som de svarade på för några månader sedan.

Jag tycker att det borde finnas generella regler för hur länge trådar ska ligga kvar.
 
Sv: Ta bort tråd.

Ja det gjorde jag.. Tänkte lite fel. Tolkade det som att det var trådar som inte fått svar sedan 1/1... :o Kryper tillbaka ner under min sten... :)
 
Sv: Ta bort tråd.

Vad händer om en moderator inte anser att man blivit "tillräckligt kränkt" för att radera inlägg eller trådar..?

Jag har hittat "Ignorera-funktionen", men den hjälper ju föga. Ska det vara meningen att man som medlem helt enkelt får finna sig i att ta all skit tills dess att det "rinner över"..??

Jag kan ju inte förutspå att ett oskyldigt inlägg besvaras med "besserwisser"-antydningar och rena kränkningar. Har "trianglat" det jag vill ha bort och skrivit att hela tråden gärna får plockas bort. Det kan inte vara meningen att man ska sitta och gråta för att folk är så j*vla hårda - och särskilt inte mot nya medlemmar... eller....?!?? Är det här ett forum eller "klubb för inbördes beundran" - det börjar jag tyvärr fråga mig nu när det blivit såhär...!
:(

Har varit medlem, moderator och administratör för en hel del forum, och där har vi verkligen värnat om en bra stämning mellan medlemmarna och inte tillåtit kränkande eller ens antydanden till kränkningar. Så jag hoppas verkligen att det är samma sak här, så att någon griper in när en medlem känner sig kränkt eller sårad!
 
Sv: Ta bort tråd.

Om du känner dig så kränkt och du inte anser att moderatorn gör det denne bör får du vända dig till Gunnar.

Men tänk på att det här är ett öppet forum och saker du inte känner för att diskutera högt inför andra människor inte är saker du bör försöka diskutera här heller.

Men om du känner dig kränkt av de svar du fått i det man kan läsa av dig nu så kan du glömma att få det borttaget. Om du anser de svaren kränkande bör du kanske fundera på att uppsöka psykolog. Konstruktiv kritik (även om den kanske i dina ögon är skriven i hårt ordalag) kan knappast ses som kränkande.

Det har skrivits förr och kommer att skrivas igen:
Bukefalos är ett öppet forum där alla (även de som har en avvikande åsikt) har rätt att svara i ALLA diskussioner. Det är inget forum för människor som måste daltas och hållas om ryggen.
 
Sv: Ta bort tråd.

Du har fått 2 svar av en medlem som har varit jätteförsiktig i skrivandet med många "i all välmening" och hon förklarar väldigt tydligt varför hon tar upp det hon tar upp. Det sitter hos dig för inte vill medlemmen dig något illa.
 
Sv: Ta bort tråd.

Ni behöver inte vara oroliga - jag söker mig till forum där medlemmarna är lite mer välkomnande och har mer social kompetens, så kan ni härja som ni vill här i "klubben för inbördes beundran". :bow:

Har fått några riktigt fina PM av vuxna normala människor som förstår, så jag är inte ensam. Ni vet vilka ni är! TUSEN TACK!!! Många varma kramar!!
:love:


Till sist; verkligen snällt - och enormt moget - att rekommendera psykolog... Bra sätt att få veta vad folk egentligen går och står för.
Kan inte låta bli att le..! Ett forum med vuxna människor där vissa tror sig dela hästintresse med alla andra, men är egentligen bara ute efter att visa sig på styva linan. Lycka till... :grin:

En dag kommer verkligheten ikapp - om mognadsprocessen inte avstannat helt - och "what goes around, comes around"!
:D

Jag står för det jag skriver. Alltid. Ville ha bort mina inlägg för att ni skulle slippa se dem eftersom de väcker sådan horribel anstöt......... Hoppas att det här inlägget "tar" där det hör hemma.

Bye! :rofl:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min tråd är borta nu, velat fram och tillbaka länge nu, sen jag började nästan men har ändå fått ut så mycket av att skriva för all...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: Shaggy
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
303
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
7 263
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Spinoff på tråden om att trolla bort komplex. Vad är ni särskilt nöjda med er själva? Utseendemässigt och i övrigt? Jag har långt...
2
Svar
25
· Visningar
1 362

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp