Ta fram sparade utkast

Plantan

Trådstartare
Om jag skriver något som jag ser under tiden sparas som utkast, kan jag då plocka fram det igen om jag gått ur det för att kolla upp fakta ed under tiden? Hur gör jag då?

Om jag skriver något som jag ser under tiden sparas som utkast, kan jag då plocka fram det igen om jag gått ur det för att kolla upp fakta ed under tiden? Hur gör jag då?
det ska komma upp automatiskt när du går in tillbaka i tråden, det gör det för mig i af :)

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
1 095
Senast: Rosett
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 224
Senast: Nota
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 585
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka