täby på torsdag

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Eldoria
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 369
Sv: täby på torsdag

okej:) kanske ser er där då:D ska följa med catharina wenell med dit (praoar hos henne):)

lilla råtta:eek: nä nu:devil: haha nej min kamera är helt fucked up!:mad: men ja ska dit på torsdag igen :D tänker skita i sissta dagen i skolan :angel: så ja kanske kan ta några bilder då om min kamera vill funka:P .. juste ja ska hälsa från carro hon hade försökt fått tag på dej men de gick inge bra:p hon vill gärna ha ditt nr:smirk: :bump:

japps de har jag:D fast först fick ja rida carros ena galna ponny haha de blev katastrof:rofl: haha! sen fick ja rida premium några gånger:smirk: :bump: ska få hjälpa till lite där och då skulle ja få rida mer:D

oki, jag skickar mitt nummer till dig via PM lr när du loggar in på msn igen =)

du försvann helt mystiskt ;)

kramis

ja har ridit båda:p men Topas va den första jag red med galoppsadel. ja trodde inte att han skulle va så stark som han va!:eek: de gick jätte bra i början när vi skritta och trava sen när vi skulle galoppera så gick de jätte bra i början .. sen när vi skulle öka lite! då blev de skit mycke i stället!:D och så drog han upp huvet och vägrade lyssna och så drog han i väg med mej:rofl: haha fan va fort de gick:angel: :rofl::crazy:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle behöva köpa nya vinterskor, för ridning och promenader. Tyvärr blev det lite bråttom så jag måste köpa i butik. De butiker... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 369
Senast: MissFideli
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 247
Senast: Badger
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
327
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Allt ska enligt Socialdemokraterna drivas i egen regi, nu också ridskola vilket knappast kan anses vara ett kärnuppdrag för en kommun...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka