Täcke med glansig innersida

xandoor

Trådstartare
Köpte en ny häst i våras, förra ägaren sa att han lätt fick skav av täcken så han måste alltid ha bogskydd. det är så tråkigt att hålla på med detta skydd, och jag tycker att han fick skav av bogskyddet. Nu är det ju dags igen för täcken och då undrar jag finns det täcken med glansig innersida så det inte blir sån stor friktion. Vart kan man få tag på det? Behöver Regn,vinter och stall täcken

Sv: Täcke med glansig innersida

Jag tycker de flesta täcken har glansig innersida, om inte så åtminstonde just i bogen.

Sv: Täcke med glansig innersida

Prova att spraya lite pälsglans på bogen innan du lägger på täcket!

Immer

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 715
Senast: Görel
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 388
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 435
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 553
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka