Sv: Täcke?

Mina hästar är nakna inne och har tunt fodrade regntäcken ute. Tänker inte ta av täckena förren leran är borta! Mina hästar älskar att bada i lera:devil: Men JAG tycker inte om leriga hästar!!

Sv: Täcke?

Min har till större delen tidigare haft på sig sitt Bucas Smartex Rain på sig. Nu har jag gått över till att använda ett regntäcke med bomullsfoder på insidan, alltså ganska tunn fodring men det känns lagom just nu. Hon är ju inte klippt och fryser inte så lätt.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 677
Senast: Stergo
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 070
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 398
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 554
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V