• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Saagaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 912
Sv: Täcke

Köpte och provade det på min pålle, men det var på tok för litet över bogen. :crazy: Längden var jättebra men över bog och manke tryckte den och gick inte ens att stänga.. Bra kvalité ändå på det täcket! :)

tack för svar! bra att veta när man ska beställa... har inget hööks på gotland ju :p :p :p

Jag harf ett.Har även halsdelen till det täcket.Kvaliten är det absolut inget fel på .Min häst rullar sig gärna flera ggr dag och han har haft sitt en vinter nu och det ser fortfarande nytt ut.Jag bor norr över och det har stått i mot alla typer av väder.Alltid torr häst under.
MEN...
Det är trångt i bogen.Jag har löst det med att spänna översta spännet på yttersta hålet och det nedre mer spänt.
Halsdelen är gigantisk.Jag har en storhäst men borde nog ha valt stor ponny eftersom jag fått lov att sy in spännena ordentligt som man sätter fast i täcket och ändå är den stor.

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 807
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
219
Senast: Gimlan
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka