Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilka täckesmärken/modeller är mer rymliga i bogen? Min ena drar 145 i täcke men fått ha 155 för rymmas med bogen. Men måste väl finnas modeller som är rymligare?
Jag har exakt samma problem. Men jag har accepterat att få köra på 155. Men som ovan skrev Amigo XL är nåt jag ska prova ett täcke nästa gång för att se om det är någon skillnad. Men nu har jag full garederob i 155 så han får ha dem tills det behöver förnyas. Har shires på min och de funkar jättebra i 155. Jag gillar dem för de är så djupa och täcker hans mage Han är så grov så nätta täcken blottar halva magen.
Men ja, jag har provat mycket och allt nästan kräver en strl större. Så Amigo XL är det enda jag har tänkt prova framöver bara för å se. Annars nöjer jag mig med en strl större. Men det är för att det funkar på min häst. Det kanske inte funkar lika bra med din?
Juridik & Ekonomi En väldigt vanlig sort i den situationen. De är så vana vid att kunna manipulera sin omgivning att de förutsätter att de kan göra det nu...
Hästmänniskan Nyfiken vad är en bra buffert? För det kan jag också förstå, om man väljer att ha tex 80 - 100 k i buffert istället och är okej med att...