Täcken från Exklusiv

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emelit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 575
Sv: Täcken från Exklusiv

Jag beställde ett vintertäcke o ett schabrak därifrån förr förra året. Fick vänta ca 2 mån på leverans. När jag ringde förklarade de att det var pga att de inte hade prio på vintertäcken just då (beställde i sep). Tycker ju iaf att det kunde finnas info om det så man slipper gå o vänta i onödan

Sv: Täcken från Exklusiv

beställ på z-tacket.com istället, deras täcken kostar lika mkt och du får välja färger osv, dessutom är de tio gånger snyggare, tycker exklusivs saker ser otroligt b-iga ut.

Liknande trådar

Utrustning Någon som har erfarenhet av detta och har använt det? Fungerar det? Hur blir hållbarheten? Jag har en fyraåring som lever rövare i hagen... 2
Svar
24
· Visningar
1 035
Senast: Sassy
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 779
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 395
Senast: Cambrie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka