Täcken i stora stl

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Trifon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 067
T

Trifon

Någon som vet något ställe som har täcken i stl 165? De flesta täcken finns ju bara i upp till 155, någon enstaka modell som finns i 165. Och jag måste tyvärr ha 165, hästen är stoooor... ;) Någon som har nått bra tips var jag ska leta? :confused:

Vet inte vad du söker för slags täcke...
det kanske inte är till så stor hjälp men jag såg på Hööks rea blad att de har "Bucas Smartex Rain Allround" i stl.165.
Men sedan vet jag inte så mycket mer tyvärr....

Jag har ett nästan nytt regntäcke i st 165 cm från Börjes. det är inte bara stort, det är för stort. Hon har annars 155 i dessa täcken.
Sen har jag ett Bucas regntäcke i st 155.
Det däremot ligger som ett frimärke högst uppe på ryggen.

Vi har en häst istallet som drar 165 cm i täcken. Han har bla Horseware, Bucas och Shires vilka tillverkar täcken i strl 165 som standard.

Företaget SEMBO har..sök på namnet inne på annonserna så hittar du dom

hööks har flera modeller i 165 bla. den vi har. vad är du ute efter..?

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 482
Senast: Lisen82
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka