Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finn Tack har "traver täcken" du finner de på finntack.com
Finnes også noen andre typer av disse....... har selv et som er merket wallen trading eller noe..... I norge finnes Gazelle også som et merke, vet ikke om de finnes i sverige.
Ta kontkt med en shop på en travbane, der pleier det være travertäcken
Bla börjes har ett täcke iaf. Tycker att de sitter bättre om man har en häst med smal bog. Tror att även www.bidermans.com har dem. Annars så kliv in på närmsta travshop.
jag syftade förstås på varmblodstravare.
Men de kallblodstravare som vi har provat sadlar på har varit rätt smala, jämfört med min arab. Ingen av mina för smala sadlar har passat på kallbloden. För breda bommar.
Har finn-tack på min pålle, kan bara säja att det är suveräna i passformen, inget häng fram där inte!! Har ett ylletäcke, inte det tjockaste, kostade 560:- å jag bara det täcket! Kan ju säga att det sitter på ett halvblod.... men jag tycket travtäckena har mycket bättre passform
Hundavel & Ras Varför inte? Det är väl ett lika vettigt förslag som pumin i så fall, det enda de har gemensamt är ju egentligen pälsen.
Bedlington är...