• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare neres
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 636
N

neres

Hey.
Jag antar att det redan finns massor trådar om detta? Men jag är ny här så vet inte riktigt?

Aja,
jag ska ev hyra en häst o den är INTE klippt. Dem flesta säger att jag bara behöver ett fleece täcke. Och inget mer? vad tycker ni? annars vad för täcken o när? Täcken är min svaga punkt tyvär, vet inte alls mycket om det.

Kram

Sv: täcken?

då tycker jag att du borde ha ett regntäcke också och sen får du se om hästen kommer behöva lite tjockare täcke under den kalla årstiden.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 673
Senast: Stergo
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 318
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 721
Senast: Takire
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka