Täcken! :)

Fashionistan

Trådstartare
Jag leter efter ett regntäcke som skall vara svart eller mörkblått. Det skall vara tunt fodrat med bra andasfunktion! Finnas i stl 125-135 :) Någon som vet? :)

Sv: Täcken! :)

Just nu har jag 100g respektive 150g på mina hästar. Och det tycker jag är tunnt :) Shires tillverkade 150g förr men gör dom bara 100g .. Därav att det skiljer sig 50g :)

Okej .. Men om hon har mkt päls hade jag bara tagit ett vanligt regntäcke. Så hon inte blir för varm

Okej .. Jag har ett renrasigt fullblod som klär av sig själv om han blir för varm .. :) Så det är inte alltid fullbod är frusna av sig

rambo supreme är svart,skit bra täcke.

amgio täckena finns i mörkblå.

båda finns i ofodrade o 200g.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
231
Senast: sweep
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
232
Senast: aglaonema
·
Utrustning Jag har ett Rambo summer series, ett Rambo airmax cooler disc och ett rambo protector disc. Alla rambo och med disc front, samtliga... 2
Svar
26
· Visningar
1 532
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka