Ms_Antrop
Trådstartare
Jag har köpt ett nytt täcke... igen
, och eftersom vi inte har eget stall utan är inhyrda så har vi ganska begränsat med plats att förvara just täcken på.
Det finns en hängare i vattenrummet med "galgar" till (sånna som brukar finnas på ridsport-affärer), men det är egentligen ingen förvaring, utan till för att använda när man behöver torka täcken. Tyvärr finns det ingen plats att sätta upp en egen sån hängare på
Så nu undrar jag hur ni andra gör för att förvara era täcken! Finns det nån som använder täckespåsar (såg att Shires hade sånna)?
Det är ju även problemet med möss nu vintertid
Finns stallkatt, men han tar inte alla tyvärr... Så man vill ju skydda täckena bättre, nu ligger dom ihopknölade i hyllorna, och så får jag gå och ta ur alla och skaka dom en gång i veckan för att "störa" mössen så att dom inte bygger bo eller gnager... Verkar ha funkat hyfsat hittills 
Det finns en hängare i vattenrummet med "galgar" till (sånna som brukar finnas på ridsport-affärer), men det är egentligen ingen förvaring, utan till för att använda när man behöver torka täcken. Tyvärr finns det ingen plats att sätta upp en egen sån hängare på
Så nu undrar jag hur ni andra gör för att förvara era täcken! Finns det nån som använder täckespåsar (såg att Shires hade sånna)?
Det är ju även problemet med möss nu vintertid