Täckesfråga

Jamtland

Trådstartare
Har via internet fått tag på två begagnade täcken till mina hästar. Vet ni vad det är för märke och var de finns att köpa nya? De är nämligen helt suveräna, sitter perfekt, är lagom varma, vattentäta och rätt snygga så jag skulle gärna vilja kunna köpa nya då jag slitit ut de här. (På de täcken som jag har så har jag sytt på reflexer på svanslappen och på sidorna.)
stina038.jpg

Jenny

Sv: Täckesfråga

Det där hade jag på min förra häst också.
Tror att det var B*rjes som hade dem och att de inte finns kvar längre.

Vilket skit... Att de inte finns längre alltså. För de är som sagt suveräna. Äsch nu blev jag ju besviken, mina som snart är utslitna... :(

Jenny

Det är täcken av märket macpro, de finns forfarande på börjes fast i lite annorlunda stuk.

Var in och kollade. De är ju inte ett dugg lika längre. Och inte lika snygga heller... :(

Jenny

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 440
Äldre Jag skulle gärna vilja ha en sådan, men har inte lyckats hitta den någonstans. Är det någon som har den? Som vet var man kan köpa den...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Rie
·
Ekonomi & Juridik Hej, Hoppas på att kunna få hjälp att reda lite i saker rörande uthyrning av stall. Det är en minderårig hästtjej som kommit till mig... 2
Svar
28
· Visningar
5 428
Senast: Polibek
·
IT & mobiler Jag kommer att använda den ganska mycket när jag är på resande fot, så att den inte väger för mycket är ett av huvudkraven, tror att...
Svar
7
· Visningar
2 902
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka