diamonia Trådstartare 9 Feb 2008 #1 Vad skriver man i tackkortet? Hade tänkt "Tack för uppvaktningen i samband med mitt dop" men det låter lite för tråkigt...? Vad tycker ni?
Vad skriver man i tackkortet? Hade tänkt "Tack för uppvaktningen i samband med mitt dop" men det låter lite för tråkigt...? Vad tycker ni?
YlvaG 9 Feb 2008 #2 Sv: Tackkort för dopet Tack för tokröjjet senast. Kvarglömda saker hämtas ut mot depositionsavgift, utom vällingpåsen, den har eh... försvunnit.
Sv: Tackkort för dopet Tack för tokröjjet senast. Kvarglömda saker hämtas ut mot depositionsavgift, utom vällingpåsen, den har eh... försvunnit.
Mynta2 9 Feb 2008 #4 Sv: Tackkort för dopet Jag anser YlvaG: s förslag var hur bra som helst Oftast handlar tackkort om standard svar...det kan blir tråkigt. Något som sticker ut, ja det sparar man.
Sv: Tackkort för dopet Jag anser YlvaG: s förslag var hur bra som helst Oftast handlar tackkort om standard svar...det kan blir tråkigt. Något som sticker ut, ja det sparar man.
Mynta2 9 Feb 2008 #5 Sv: Tackkort för dopet Men vilken hårman Han ser ut som en rumpnisse, och dom är ju bra söta