Bukefalos 28 år!

Tävlingar 08

P

Paxinarion

Vår förening har planerade tävlingar i maj , juni , augusti o oktober( Ewr)
Hur är det med era hemma föreningar?
 
Sv: Tävlingar 08

Jag är med i lokalklubb wsg också, men dom har tyvärr blivit lite dåliga på att arrangera nu.. Dom ska ha en B-tävling i maj vet jag, och så ska dom ha någon träningstävling tror jag.

Så det är väl lite sådär men, vi får väl hoppas på att den dom har blir rolig o bra :smirk: men det brukar det. Det är ju lite svårt att få funktionärer och så till allt också.. Jag själv brukar ofta vara med och tävla så då är det svårt att hjälpa till, men jag brukar försöka säga till nån jag känner i alla fall. O mina föräldrar är med :smirk: det är ju ändå ingen mini klubb så det borde väl finnas lite fler men.
 
Senast ändrad:
Sv: Tävlingar 08

17-20 juli ska vi ha en A-B-C tävling med kosseklasser, roping och fartgrenar på Hammarö, sen blir det en C-D tävling i September.
Plus att vi kommer att slänga in en eller två träningstävlingar.... :D
 
Sv: Tävlingar 08

Vad jag vet nu så har min klubb en D-tävling 27 april och ansöker om A-tävling i början på juni, om jag inte minns fel.
Mer kommer säkert då de är ganska duktiga på att ordna med tävlingar, SWR är klubben förresten ;)
 
Sv: Tävlingar 08

har ännu inte sett ngn tävling för 2008 men jag tror det blir alla(om jag kan övertala mamma) innom WRZ,WINN och MWR :D
 
Sv: Tävlingar 08

WINN har planerat in tävlingar i april, juni och september som jag än så länge känner till. tror det kommer att bli minst en tävling till... :banana:
 
Sv: Tävlingar 08

Va skuj. Då synes vi. Då får vi ha en mini buke träff vid hästtransporterna.:D

Jag kommer att vara ställa upp med fröken efter sommaren. Hon behöver tiden till att komma igång efter skadan och så ska vi vara säkra att hon håller innan jag törs anmäla mig. Har lagt in intresse för några clinicar från maj. Därefter får vi se... De tävlingar jag inte tävlar själv på är jag funktionär:D
 
Sv: Tävlingar 08

WINN har planerat in tävlingar i april, juni och september som jag än så länge känner till. tror det kommer att bli minst en tävling till... :banana:

Var in på deras hemsida för några dagar sen...men där var det bara gamla uppgifter:(...Har dom gjort nåt åt den än? Blir nog inte att jag ställer upp i år med Fröken men håller hon för hemmatävlingarna och träninarna i år kommer jag upp 2009 istället.;)
 
Sv: Tävlingar 08

Var in på deras hemsida för några dagar sen...men där var det bara gamla uppgifter:(...Har dom gjort nåt åt den än? Blir nog inte att jag ställer upp i år med Fröken men håller hon för hemmatävlingarna och träninarna i år kommer jag upp 2009 istället.;)

Hemsidan är verkligen ingenting att hänga i julgranen just nu... det är på gång med en ny. Jag och en kompis håller på att bygga upp en ny, så att så fort den har "grunden" fixad ska vi lägga upp den. Då kommer det även bli MYCKET bättre uppdateringar... Så håll utkik där i slutet av jan. början på feb. så ska det finnas mer information! :bump:

Synd att du inte kommer upp någonting i år (2008 ;)) och 2009 är inte jag kvar längre här uppe utan då flyttar jag neröver sverige... så då kanske vi syns på någon tävling där nere då! ;)
 
Sv: Tävlingar 08

Ev.kommer jag upp och tittar på någon av tävlingarna...Kommer det att vara någon i Vattlång? Lovar att heja på dig då, i så fall;)

Välkommen söderut, för övrigt:D
 
Sv: Tävlingar 08

Härligt! jodå, det är ALLTID tävlingar i Vattlång, :love: vare sig "ranchägarna" själva håller i tävlingen eller någon annan så kommer det att vara tävling där i slutet av juli! Men eftersom ridhuset nu är helt och hållet på plats kommer det att vara en hel del aktiviteter där!
Så självklart att du ska komma upp då! Men då måste du lova mig att komma fram och pressentera dig för mig så att jag vet att du är där, inte bara gömma dig i någon stol längs väggen! ;)

Tackar! Längtar redan nu att få komma ner fast att det är nästan ett år kvar... (planerar att flytta till skåne till hösten) :banana: :bump:
 
Sv: Tävlingar 08

vattlång måste det vara tävling på, annars skulle jag helst se att alla var på Timrå. :angel:

i överlag så e vi norrlänningar dåliga på att uppdatera sidorna...

btw, ingen som vet något om tävlingen i gnarp i januari?
 
Sv: Tävlingar 08

japp, håller med dig helt och hållet, Timrå är helt klart det absolut bästa stället att ha tävlingar på.. :banana:
Men Vattlångstävlingen ska ABSOLUT vara i Vattlång... ingen snack om den saken... ;)

Men jag kan lova dig till 100% att våran sida ska vara uppdaterd så fort något nytt händer, eftersom det är jag själv som ska fixa det ;)

Någon tävling i Gnarp i januari har jag inte ens hört talas om... :confused:
 
Sv: Tävlingar 08

okej, men det där är ingen tävling WINN står som arrangör till och därför har inte jag heller någon information om de... men tyvärr så ser det inte heller ut som om att det verkar bli någon, eftersom det inte har kommit upp någon information om det än...
 
Sv: Tävlingar 08

http://www3.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=g30-00822-45&m=10&p=6 3dje längst ner. vet inte om den blir av :confused:

det jag tycker e riktigt synd är att WRAS NORD´s sida är stendöd.. knappt att resultat kommer fram...undrar när den kommer igång...

men er bruttor kan man lita på ;)

Javisst är det tråkigt med Wras nords hemsida... Men tyvärr kommer inte den att få vara kvar så mycket länge till (och däför är det inte lagt någon tid på den).
Utan allt skall gå vi wras.se , som har varit lite svår jobbad (tror att de jobbar på det)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
279
Senast: movi
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 430
Senast: zarmino
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 840
Senast: hhere
·
Hästhantering Min häst visade idag att han har grov separationsångest på tävling när hans hagkompis är på samma tävling. Det är inget beteende han...
Svar
8
· Visningar
1 413
Senast: Ajsing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp