Tävlingsmeriter?

I

Indigo

Jag har nyss köpt ett dräktigt sto som jag tyvärr inte vet så mycket om. jag undrar om det finns någon sida där man kan se tidigare tävlingsmeriter och kanske oxå tidigare avkommor?
 
Tävlingsmeriter kan du få tag i om du kontaktar ridsportförbundet. (OM det är en ridhäst/ponny)
Tidigare avkommor kan den avelsförening hon är registrerad hos hjälpa dig med.
Det finns inga sidor p ånätet med dessa uppgifter - såvida det inte är en shettis :D... (Shetlandssällskapet har faktiskt hela sin stambok utlagd på nätet, där finns alla avkommor + alla utställningsmeriter. Dock inga tävlingsmeriter)
 
Ah ok. Det är ett halvblod så då får jag alltså kontakta asvh. Tänkte att det kunde varit lite enkelt att bara kollat upp det här.
tack för hjälpen iaf.
 
Vad är det för stam på henne och vem är hon dräktig med?
Bara lite nyfiken.
 
Hon är efter Stanford- Maraton och är dräktig med Quite Easy. Fölis kommer (om allt går som planerat) i början av april och det ska bli såå skoj..
Jag som inte skulle köpa någon häst..:)
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 009
Senast: Karro-Lina
·
Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
937
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 124
Avel Har funderat ett tag på att det numera går att plocka ut stora mängder embryon från samma ston. Det finns gott om exempel på det här, de...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: Cheraderama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp