Tävlingsutrustning.

O

_otursbarn_

Vilket blir snyggast till hopptävling:

- marinblå kavaj från pikeur
- Sahara färgade ( ljuuus beiga) ridbyxor från pikeur
- Marinblått shabrak med creme/beige färgade kantband från equiline
- Marinblå CO hjälm med ljusa läderband
- marinblå handskar från Roeckl
- baege el cremefärgad skjorta
- Marinblått hoppspö
- svarta stövlar
- svart utrustning på hästen (sadel, träns , skydd ev martingal)
- Marinblått bäveernylontäcke till hästen från exkluvis
- Marinblått fleecetäcke från exklusiv

eller:

* Brun kavaj fantasi grand Prix
* Sahara färgade pikeur brallor ( ljuuust beiga)
* Creme/ beige shabrak med bruna kantband o brun brodyr från Mias
* bruna Roeckl handskar
* Marinblå CO hjälm med ljusa läderband
* Creme/beige färgad skjorta
* Svarta stövlar
* svart utrustning på hästen 8sadel träns å skydd, ev martingal)
* Brunt Bävernylontäcke från exklusiv
* Brunt el beiget fleecetäcke från exklusiv
* brun hoppluva från equilline


har inte köpt hästen än så jag vet ju inte vad det blir för färg på den än... ;)
 
Sv: Tävlingsutrustning.

det beror ju på hästens färg :p. men om hästen är brun ska du ta den bruna varianten! även fux. skimmlar är snyggt i blått.
men din bruna variant med svarta träns osv tycker jag det är snyggast med svart hjälm till så man inte blandar in för mkt olika färger :p. men då är jag matchningstok oxå ;).

min nya ponny är gulbrunskäck så kommer ha naturfärger på honom från creme till mörkbrunt.
eftersom han redan är två färger tycker jag det blir så mkt olika färger om man tex har blått i tävlingsfärg så därför kommer han ha ett nougatfärgat (mellanbrunt) schabrak med mörkbrunt kantband och guld paspoal från Mias RS, eller ett cremefärgat med brunt kantband.
Han har svart träns, sadel och benskydd, jag har svarta stövlar och hjälm, kommer köpa en mörkbeige kavaj från Threadstone och cremefärgade tävlingskläder.
han skulle passat bäst i brun sadel osv men jag är ju fodervärd och allt följer med honom och han har redan svarta grejer :p.
så jag kommer försöka ha som tävlingsgrejer, svart och brunt och cremefärgat så det inte blir så mkt olika färger..
 
Sv: Tävlingsutrustning.

JO, hade först tänkt ha blått. men alla har ju det så det är inte så roligt...
Och sen såg jag en urskygg brun kavaj som jag vill ha..:P å min hjälm är ju mörkblå så det syns knappt att den är blå.. får se.. kan ju ta med mig hjälmen å prova..;) haha
 
Sv: Tävlingsutrustning.

skulle tagit allternativ nummer två.... för jag tycker brunt och cream färgat är så fint! ser lyxigt ut på något sätt ;)
 

Liknande trådar

Dressyr Lite nyfiken, vad har ni på er och era hästar på tävling? :D Ryttare Hjälm: Svart Samshield Shadowmatte (som borde bytts ut för länge...
Svar
6
· Visningar
1 932
Senast: Wilfa
·
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 356
Senast: Luzzan
·
Utrustning Jag ska kanske ut på islandshäst-tävlingsbana i sommar, och hästen jag ska rida är en ganska mörk, nästan lite "gråbrunaktig" fux med...
2
Svar
24
· Visningar
5 028
Senast: mily
·
Dressyr Jag ska börja tävla lite dressyr och behöver nu införskaffa mig en utstyrsel. Det jag behöver hjälp med är kavaj och eventuellt ny...
Svar
6
· Visningar
5 483
Senast: maoulina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp