JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Takter kan bli historisk – vid Hambletonian-seger
Moderator
Hästnyheter
Jimmy Takter gjorde ett gästspel på Jägersro – och fick också besöka vinnarcirkeln. Med Clemenza Am tog han sin första kuskseger i...
Hästnyheter
För tredje året i följd blev det Jimmy Takter och Yannick Gingras i Hambletonian Oaks. All the Time vara bara bäst bland de treåriga...
Hästnyheter
Efter ett segerlöst fjolår var Cool Keeper tillbaka på besök i vinnarcirkeln, när han blev historisk som den första Grand Slam...
Hästnyheter
I lördags firades All the Time som vinnare i Hambletonian Oaks. Dagen efter tvingades Takter-stjärnan till akut operation. ...
Källa /...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
Igår kl 22:23
Svar: 1 266
Visningar: 76 247
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
Igår kl 22:03
Svar: 1 130
Visningar: 59 031
Katt
Släppa ihop liten häst med stora?
Hästhantering Hej på er buke!
Vi är inne på att köpa en liten häst (typ minatyrhäst eller shettis) för körning och agility, men då vi inte haft en så...
Willys
4 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag och Nelly skrittade runt i ridhuset en gång för ngn vecka sedan, blåste storm ute så kändes ostabilt att ge sig ut. Hon var oväntad...
MiniLi
8 minuter sedan
Svar: 1 314
Visningar: 102 264
Grenar
Chat GPT
Gnägg Jag använde den när jag skulle formulera ett syfte för min avhandling. Gav den abstract till studierna som avhandlingen bygger på och då...
MiniLi
18 minuter sedan