Tanden är av...

J

Juvelflickan

Hejsan!

Låg och myste med vovven på golvet idag och upptäckte att en bit av tanden är av.. :crazy:
Man ser lite rosa... Och jag vet själv hur oooootroligt ont det gör när emaljen är borta. Men retriver som han är verkar han inte bry sig särskilt mkt. Men vad tycker ni jag ska göra? Eller är det så mkt att göra?!

Tacksam för svar!

/Niggi

----------

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
hur har det kunnat gå till? :confused:

ta hunden till veterinären så att dom lagar tanden eller drar ut den. annars kan det nog gå och bli infekterat.
 

Liknande trådar

J
Övr. Djur Hejsan! Hur könsbestämmer man en råtta? Hur gamla blir dem? Hur långa blir de? Hur ofta bör man göra rent? Otroligt tacksam för...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: gul_zebra
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag kan inte hitta mitt FIPO och jag undrar hur Speedpassen går till. Jag är mycket tacksam för svar! /Niggi...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Freyr
·
J
Övr. Hund Hur aktiverar ni era hundar? Det är alltid intressant att veta. Vad jag menar är om ni tränar lydnad, agilty, jakt, sök osv. Själv...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: zessan
·
J
Utrustning Hejsan! Jag undrar om någon här rider i sadeln Childeric? Funderar nämligen på att köpa en sådan. Vad ligger priset på ungefär...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: Millz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp