Tandläkarbesök igen

I morse var jag till tandläkaren igen. Det innebar att jag fick sova lite längre än vanligt. Besöket gick bra även om jag tyckte det tog en evighet att bli klar. Kom till jobbet strax efter 10.

Och nu när jag kommit hem igen så är jag inte tvärslut. Jag skulle faktiskt orka göra något idag här hemma med. Men för att orken ska räcka veckan ut så ligger jag nu i hängmattan och njuter av solen.
 

Insåg att jag behövde hämta in ved. Tog in en låda. Sen satte jag potatis på förgroning. Fyllde brätten med jord och la potäterna ovanpå. Ordnade plats för dem på verandan. Bar ut dem. Landade på soffan.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Det har varit pissväder ute idag. Så det fanns ingen anledning att göra något ute idag. Men i morse så deklarerade jag. I torsdags när...
Svar
9
· Visningar
664
Senast: KesoNeso
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 223
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
33
· Visningar
1 989
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp