Tandläkarhelvete!

@kolblakkur Oj vad skönt att bli av med tandställningen! Känns det bra? :D Och vilken skillnad på före och efter!

KL
Tråden på underkäken ramlade hela tiden ur de bakre fästena så när jag var där för 2 veckor sedan för att lägga in ny tråd fick jag en grövre för att den ska sitta bättre. Den har inte ramlat ur ännu. :D Fick även nytt gummiband fram på överkäken.

Nästa besök om 2 veckor. Ska fråga då om det finns någon anledning till att ha det så lång tid mellan besöken. Jag förstår att man inte bara kan dra på för att tänderna ska ha ordentlig tid att flytta på sig osv. Men för mig gör det ingenting om det går snabbare och jag störs inte heller av smärtor särskilt mycket.
 
Finns det fler än de numera tandställningslösa som kämpar på med sina tandställningar? Tänkte att det var ett tag sen jag uppdaterade men kan ju inte ha en one woman show här. :D

Mina tänder börjar bli rakare och rakare och jag ser slutet i tunneln! Tandis har sagt att jag nog får ut den innan sommaren och det känns ju lovande.
 
Finns det fler än de numera tandställningslösa som kämpar på med sina tandställningar? Tänkte att det var ett tag sen jag uppdaterade men kan ju inte ha en one woman show här. :D

Mina tänder börjar bli rakare och rakare och jag ser slutet i tunneln! Tandis har sagt att jag nog får ut den innan sommaren och det känns ju lovande.
Har du tagit ut den nu? :)
 
image_zps9tnju3bo.jpg
[/URL]

Här kommer min :)
@Malibu_Stacy
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 456
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 350
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 872
Senast: Whoever
·
Hundhälsa Har en liten bichonblandning på 8 1/2 år som jag nu ikväll hittade en lös tand på när jag borstade hennes tänder. Sist jag var hos...
Svar
12
· Visningar
1 758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • bandage på katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp