Tandlossning samt lös avförning.

black_darling

Trådstartare
Min 5 månaders valp blev dålig i magen i går. Han hade lös avföring, och i natt har han bajsat inne. Samma idag, lös i magen men annars pigg. Han är inne i tandlossning, och har hört att de kan bli lösa i magen av detta. Men jag är orolig (som vanligt) Har ringt vet, men dom hade lunchstängt. Nån som har erfarenhet? Kan man hjälpa dom på något sätt? Tycker synd om honom :(
 
Sv: Tandlossning samt lös avförning.

Jag brukar ge skonkost då dom är dåliga i magen. Ris och fiskbullar tycker jag fungerar alldeles utmärkt om man inte brukar ha fisk hemma.
 
Sv: Tandlossning samt lös avförning.

Jag fick tag på veterinären, så nu har han gått på ris och kokt fisk ett par dagar. Han är betydligt bättre i magen nu =)
 
Sv: Tandlossning samt lös avförning.

Hej

vi fick râd att ge vâr labrador 3,5 mânad ris, verkligen superbra
 

Liknande trådar

Hundhälsa Är det någon annan som varit med om samma problem? Bor på en stor gård med cirka 200 kor. Därmed är det MYCKET kodynga, diverse pellets...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
568
Hundhälsa Hunden kräktes i går em upp all sin mat (färskfoder) och därefter varit dålig i magen. Har kräkts vitt skum/genomskinligt slem i natt...
Svar
3
· Visningar
1 334
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp