Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min man jobbar natt och eftersom varken lilltjejen (8) eller jag tycker om att sova själva så sover hon i våran säng de nätter han jobbar.
Imorse väcktes jag vid 4-snåret av ett ljud man inte förväntar sig höra i ett hus tidigt på morgonkvisten när alla sover. Gullungen ligger och skrattar så det kluckar i magen på henne! I _sömnen_!! Hon drömmer alltså om något som är så in i vassen kul att hon skrattar högt!
Tyvärr så kom hon inte ihåg vad hon drömde men jag skulle ge vadsomhelst för att få ha sådana drömmar!
Så där har min dotter också gjort
Eftersom jag har varit vaken på nätterna många timmar många gånger och dotterns sovrumsdörr är öppen och bara några meter ifrån vardagsrummet där jag brukar sitta framför datorn.
Det är så smittsamt att höra sådant där skratt.
Hon brukar också tala i sömnen så ibland kan man få höra intressanta saker.
Dom är ljuvliga dom små (eller snarare mot stora) liven
Min dotter ligger förövrigt och sover på makens plats dom få gånger maken inte sover hemma.
Våran dotter brukar också göra det. Man kan fundera på vad dom drömmer när dom har så roligt..
Jag är likadan, ibland kan jag vakna av att jag hör mig själv asgarva i sömnen, sen när jag har vaknat brukar jag få en fnitterattack åt hur j*vla fult jag skrattar när jag sover...
Tänk er att något kan vara så roligt at man skrattar högt av glädje?
Såg min son hoppa i en hoppborg för första gången i somras. Bara glädjen av hur roligt det var fick honom att skratta ohämmat. Skulle man hoppa själv i en så skulle man ju inte direkt skratta, kanske fnissa lite för att man e nervös att bli påkommen o bortjagad
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...