Tänk vad livet kan förändras på bara ett par timmar. . .

Sv: Tänk vad livet kan förändras på bara ett par timmar. . .

Oj vilka tänkvärda ord....tårarna rinner när jag läser er historia, så gripande. Vill skicka mina allra varmaste styrkekramar som går att skicka. Som flera skrivit så är detta varje förälders mardröm, samtidigt som man tror att "det händer inte oss"....Många kramar:love:

Vår gosse är laktosintolerant och nu när vi var på vc ville jag att de även skulle ta blodprov även på gluten (kändes lite hårt att begära en tarmbiopsi i första läget) då jag har en bror samt en moster som är glutenintoleranta men det ville inte läkaren. Imorgon får vi svaret om det är leukemi eller inte....

Gira

som nu åker fram och tillbaka till sjukhuset mest hela tiden. Pappa är också akut dålig men där är det blodpropp i båda lungorna. Känns lite konstigt att en 68årig frisk man i god kondition som gör klassikern varje år helt plötsligt blir riktigt sjuk... han som varit hälsan själv. Nåväl för stunden är det bara att bita ihop och ta en sak i taget, men det börjar bli lite mycket nu :(

TACK för att du delar med dig! :bow:
Jag blir arg på läkarna som inte tog er från början på allvar, men det är typiskt.:mad:
De kan vifta bort en och tro att det är något annat!:mad:
Tur att ni till slut fick en ordentlig undersökning och fick reda på vad det var. Att det var Leukemi är ju otroligt sorgligt och jag lider med er!
Styrkekramar från här!

Vår gosse är laktosintolerant och nu när vi var på vc ville jag att de även skulle ta blodprov även på gluten (kändes lite hårt att begära en tarmbiopsi i första läget) då jag har en bror samt en moster som är glutenintoleranta men det ville inte läkaren. Imorgon får vi svaret om det är leukemi eller inte....

Håller tummarna för sonen, hoppas ni fick positivt besked!

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 204
Senast: Mint
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 929
Senast: Bullen22
·
Relationer Idag för 25 år sedan träffade jag hästen som fick mig att förändra mitt liv. Redan från första stund så förstod jag mig på henne och vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 840
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 539
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Magen efter graviditet(er)
  • Handdukar

Hund, Katt, Andra Djur