Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt sto var jättehalt när jag tog in henne frånhagen nu i em, när jag red i morse var hon super fräsch!![]()
Man blir ju lagom nipprig och jag har pratat med vet. och hovslagare omvartannat i flera timmar känns det som, får iallafall komma hem till klinikvet. imorgon så han kan dra av skon och känna igenom henne! Supersnällt, men gusch vad orolig jag är - vi "hoppas" på en hovböld![]()
Det var ju skönt iallafall, att man kan se att det går lite åt rätt håll!
Mitt sto var jättehalt när jag tog in henne frånhagen nu i em, när jag red i morse var hon super fräsch!![]()
Man blir ju lagom nipprig och jag har pratat med vet. och hovslagare omvartannat i flera timmar känns det som, får iallafall komma hem till klinikvet. imorgon så han kan dra av skon och känna igenom henne! Supersnällt, men gusch vad orolig jag är - vi "hoppas" på en hovböld![]()
Har hon nån puls i benet? Hovböld kan komma väldigt snabbt ibland.
Jag vet att du vet att jag sitter här och kan ingenting göra alls- för jag måste ju hålla tummarna för dig och Pållen
Hoppas allt ordnar sig!!!!
Ja, tid är ordet.Ucha mej! det där låter inte så bra.
Håller alla tummar för att hästen ska läka fint och bli fit for fight igen. nyckelordet, när det gäller senskador är oftast TID.
tröstkram och håller tummarna
mvh
ciaAn
Jag håller tömmarna och skickar tröstkramar. Hoppas det reder sig för er så fort som möjligt så ni kan komma igång igen! Han verkar ju dock vara mycket pigg och vital för att vara 18 år så ge inte upp, klart ni kommer igång igen! Lova att uppdatera igen på tisdag!
Jag sitter också här och grinar efter 6 timmar nere på djursjukhuset igår, hovledsinflammation, troligen pga av skoning och liten vrickning eftersom hästen inte är tränad på ett par månader. Kul på en 5-åring...
Nej fy vad tråkigt!! Hoppas verkligen att det inte är så allvarligt. Stackars dig och hästen... Försök att sysselsätta dig med ngt trevligt i helgen så att den går fort. Håller tummarna för er!
Tyvärr var det ingen böld min häst hade. Hon har en reaktion av något slag på ytliga böjsenan, inget kul alls
Men honvar bättre idag när jag tog ut henne - inte alls så halt, nästan så det var lite pinigt när vet. kom för då haltade hon typ inget! När han kännde igenom senorna regarade hon på att det gjorde ont och efter böjprov markerade hon ganska kraftigt.
Han tyckte egentligen att det inte behövde åkas till klinik och lysa då det var ganska lite men eftersom det är en tävlingshäst värd mycket pengar och vi är extremt rädda om henne (jag vet alla är rädd om sina hästar och jag är såklart rädd om alla mina andra oxå, men det blir nått psec. med en sån här) så var det lika bra att boka en tid *suck*
Hon får iallafall gå ute(dock i sjukhage och lindad både högt och lågt)
Fy vad tråkigt Mim, jag håller tumme o tå för er![]()