I
Ilion2
Sv: Tänkte bara berätta att min valack
Hoppas att det går bra !
Hoppas att det går bra !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du ska åka!!
Det är omöjligt att säga hur allvarligt det är med en sena utan ul har jag lärt mej och därför skulle jag absolut åka in så fort senor är misstänkta.
Tex hade en häst i stallet nyligen en rätt kraftig svullnad samt öm o halt, men vid ul var det en rätt liten förändring på senan, en kortare vila, några veckors långsam igång sättning och nu på gång igen. De sa då att svullnaden eller ömheten säger inte alls allt, det kan märkas väldigt lite och vara större skada eller tvärtom. Hoppas på att din är en lättare sort av skada![]()
Min var likadan igår. Stod och hängde och kom inte ens fram och hälsade när jag kom in i stallet. Det är fruktansvärt att se dem på det viset. Dock fick min gå ut i liten mini hage idag så hon fick upp humöret något.
Nu är det bara ett dygn kvar, sedan får du svar. Håller tummarna!
Flashlight: Tack, det är väldigt uppgivet just nu, jag har ju 3 veckor kvar till återbesök..
Jag kommer att hålla mina tummar för dig imorgon. Och jag ber en bön för pållen ikväll vid sängdax, så hoppas jag det hjälper...
KRAM
Tack för lite peppning!
Har fått en tid på Fredag, då är det en vecka sedan det hände, ska visst var bästa utgångsläget för att ultraljuda.
Man blir ju nojjig, börjar fundera så det inte är nått annat allvarligt och massa sånt, ska försöka att inte tänka så mkt tills dess! Hon är iallafall haltfri nu, men så äter hon ju buta så det säger ju inte så mkt!
Lycka till idag!!!
Tummarna är hållna ;-)