Tänkte bara lägga upp lite bilder på min älskling!

Sv: Tänkte bara lägga upp lite bilder på min älskling!

Jättefin! :love:
Vilket uttryck han har på bild nummer två! :)

Är mopsar så där kluriga och roliga som folk säger? Jag har hört att de är stora personligheter och ingen mops är den andra lik.

Stämmer det, tycker du? *nyfiken*

prinsessfeminist skrev:
Jättefin! :love:
Vilket uttryck han har på bild nummer två! :)

Är mopsar så där kluriga och roliga som folk säger? Jag har hört att de är stora personligheter och ingen mops är den andra lik.

Stämmer det, tycker du? *nyfiken*

Ja, han är så söt när han försöker förstå vad man pratar om, då vänder han på hela huvudet och är supersöt.

Och återigen ja, mopsar är superspeciella. Jag var inte mycket för mopsar innan, tyckte de var fula speciellt när de var äldre. men nu jag min mor evigt tacksam att hon "tvinga" på mig denna filur. :)

de mopsar jag träffat är sååå mysiga och speciella. de är helt enkelt underbara. speciellt när de är på lekhumör och deras ihoprullade svans blir alldeles rak. :)

Jättegullig hund!:) :love:

Guu, vad gullig! ^^

Jag kan inte se bilderna :(

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 687
Senast: Otherside
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
501
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025