JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tanne Ridskola inte längre isolerad
Moderator
Dagbok
Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
2
Hästnyheter
Två hästar på Linde ridskola har insjuknat i kvarka. Nu är de sjuka hästarna isolerade från övriga hästar i stallet och hela ridskolan...
Hästnyheter
Efter påskhelgen hoppas Linde ridskola kunna öppna sin ridskoleverksamhet igen. Detta efter att två hästar på gården hade konstaterats...
Hästvård
Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2
3
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi fastnade i regnhaglet på vår promenad. Extremt missnöjd vavva som tvingades skita i ovädret - naken dessutom, jag som tänkte att vi...
geting
Alldeles nyss
Svar: 1 377
Visningar: 84 123
Hund
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Bella är definitivt fulsöt och unik. Hon ser ut som en riktig byracka som är så oproportionerlig att det ser ut som om man har tagit fem...
Lyan
2 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 1 164
Hund
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Finns en del som inte kan valla, typ min Floki, för att han är rädd för fåren och beter sig illa mot dom, men som fungerar i andra...
Tonto
36 minuter sedan
Svar: 342
Visningar: 35 509
Hund