Bukefalos 28 år!

Tårarna rinner !! Titta och se!!

Sv: Tårarna rinner !! Titta och se!!

Vågar inte titta, mår illa bara av att läsa vad ni skriver. Man förstår ju hur filmen "ser ut". Så jävla otäckt hur dåligt människor kan må att de finner möjlighet att godkänna sådant här beteende inför sig själva! Jag säger samma sak om viss djurhantering i livsmedelsbranschen.

*veggo*

Sjuka eländen som inte borde få leva. Inte en dag, inte en timme till! Om vi någonsin ska införa dödsstraff i Sverige (vi behöver inte ha diskussionen!) ska den framförallt gälla djurplågare! Det är så grymt att utnyttja sin maktposition på sådana sätt!

/Syrsa, med illamående
 
Sv: Tårarna rinner !! Titta och se!!

Fy fan alltså!!!! Släng hit nånting som jag kan slå ihjäl de sjuka mäniskorna!!! :O Blir så himla förbannand!! Kan de inte fatta att djuren lider??
 
Sv: Tårarna rinner !! Titta och se!!

kl

Detta säger Kevin 9 mån: lxzm b n -.lööööön mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmfän.. Alltså inga fina ord.

Jag har kollat på hela dokumentären nu, o jag vet inte riktigt vad jag ska säga. E helt mållös. Finner verkligen inga ord på hur grymt detta är. Hur kan de se ngt fascinerande i detta? Hundar som kämpar för livet. Nee, usch. Leta upp dessa o ge de hårda straff. De borde ha ngt samvete. Men icke.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp