Tärnsjö ländtäcke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jeeves
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 998
J

Jeeves

Någon som vet om de tillverkas fortfarande? De har försvunnit från hemsidan nämligen.
Någon annan som känner till tillverkare av riktigt fina ull ländtäcke, både för ridning och körning och till både A-ponny och stor häst?

Jag vill ha såna där vackra mörkblå med tunn gul passpoal men hittar bara skitfula i bävernylon o med teddyfoder eller reflexländtäcken! Vill helt också ha rejäla läderremmar med riktiga spännen efter en mindre rolig incident med skenande häst p g a lossnat spänne på ländtäcket...

Sv: Tärnsjö ländtäcke?

Det som fanns på Tärnsjös hemsida har jag för mig var ett Mia´s
kör-ländtäcke. Det finns flera ÅF till Mia´s produkter bl.a. www.lillhastenistav.se de kan ta hem Mia´s produkter åt dig i de färger m.m. som du vill ha. Tror även de är bland de billigaste återförsäljarna av deras produkter.

Annars har Exklusiv fina täcken m.m. jag har ett ridtäcke i ylle med brodyr från dom. Marinblått med guldbrodyr och guld pp. Det är jättefint, bra kvalité. Var relativt billigt och är mycket fint och fräsch efter en säsongs användade. Så kolla med dem också www.exklusiv.se

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka