taskig balans

J

joo

mitt sto ramlar i transporten.Vi åkte bara en-två meter, men hon halkade under sig med bakbenen. Hon måste stå bredbent, det visste vi för det har förre ägaren sagt, men förut har det åtminstone gått att transportera henne. Efter det här misslyckade försöket så vill hon inte gå in igen så nu tar vi allt från början, som en unghäst.Kan man hjälpa henne på något sätt att hålla balansen?Hon ramlar ner när den rör sig verkar det som.(Åtgärder hittills:Spån på gummimatta, boggisläp,mellanväggen helt åt sidan.)
 
Har du kollat så att inte mattan glider? Det gör den i en del transporter, jag har skruvat fast min genom golvet.
 

Liknande trådar

Hästvård Hejsan, Jag söker desperat hjälp för att fastställa vad en av mina hästar kan ha för problem. Han är 5-årig vallack som hoppar som en...
2
Svar
21
· Visningar
4 690
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 226
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Har ett 15-årigt halvblodssto som i somras fick sitt första föl. Har varit extremt mammig och vaktig mot andra hästar hela tiden men går...
Svar
6
· Visningar
2 144
Senast: limona
·
Hästhantering Jag och en vän tog hem två ponnyer några veckor i somras av flera olika anledninga. Ponnyn som min kompis red var en maxad d-ponny, sex...
Svar
1
· Visningar
2 464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp