Tatuering på handled

23ce4891-9794-482e-a84d-547062cb90b6_zpscb5e4201.jpg


Betydelseförklaring ej nödvändig? ;)

Sån lät jag göra av en silversmed som berlock som min dotter fick i födelsedagspresent. I princip varje dag är det människor som ler menande och gör tummen upp och pekar på halsbandet åt henne. Symbolen är en juvel som dörröppnare i sociala sammanhang.
 
Typ denna är jag sugen på,sen in med en dalahäst någonstans:
7b26d695b6ffad86154dc3c89963666f.jpg


Dock så blir den ganska stor i sånt fall,vilket jag inte känner mig helt redo för än! :cool: Kanske kapa den på mitten och ställa en dalahäst uppepå? :idea:
 
Den var fin.
Kanske om man byter ut den äggformade mittdelen med de fågelliknande sakerna som är i mitten o istället sätter två dalahästar med bakdelarna vända mot varandra? Så att en kollar åt höger o en åt vänster menar jag.
Typ denna är jag sugen på,sen in med en dalahäst någonstans:
7b26d695b6ffad86154dc3c89963666f.jpg


Dock så blir den ganska stor i sånt fall,vilket jag inte känner mig helt redo för än! :cool: Kanske kapa den på mitten och ställa en dalahäst uppepå? :idea:
 
Jag har en blomma på vänster handled (som är så ful att jag knappt vill titta på den). Jag är rätt känslig och tyckte det gjorde väldigt ont. Att göra svarta linjer gör ondare än att färglägga/skugga.

Har en fjäder mellan hälsenan och fotknölen och den var ännu värre. Nästan outhärdligt!
 
Jag har en blomma på vänster handled (som är så ful att jag knappt vill titta på den). Jag är rätt känslig och tyckte det gjorde väldigt ont. Att göra svarta linjer gör ondare än att färglägga/skugga.

Har en fjäder mellan hälsenan och fotknölen och den var ännu värre. Nästan outhärdligt!

Och jag tycker tvärtom! Skulle kunna somna när linjerna görs men inte när ifyllning/skuggning och de kör på samma ställe länge..
Men sen har jag ingen tatuering som tagit under 4h att göra..
 
Åh vilken bra tråd! Jag har länge funderat på en islandshund (typ "runristning" eller "streckhund") på insidan av vänster handled, men jag har också varit väldigt orolig att det ska göra jätteont, och så är jag rädd att jag ska tröttna på motivet...
 
Typ en av de snyggaste hästtatueringar jag sett!

Tack!!
Jag skickade bilden på skallen och sa att jag ville ha den lite mer romantisk och att bokstaven A var superviktig. När jag kom ner till studion i Budapest hade hon verkligen slagit huvudet på spiken. Hur sjutton kunde hon veta att jag dagarna inna köpt ett linne med EXAKT de blommorna på och att jag älskar solen och att hästen som tatueringen är ett minne av tävlade i orange dress med en stor röd prick?
 

Liknande trådar

Tjatter Min ena katt blev plötsligt akut sjuk, vi tror på salmonella och inväntar provresultat. Vi har fågelbord ute och jag antar att...
Svar
10
· Visningar
551
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Laglydig som jag är så försökte jag registrera min kisse på Jordbruksverket vid årskiftet, och tyckte också att han hade en tydlig...
Svar
8
· Visningar
701
Senast: MJLee
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 229
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp