Tatueringsmässa?

strawberrysylt

Trådstartare
Jag kom på att betald resa o inträde till en tatueringsmässa kanske kunde vara nåt o ge lillebror i julklapp. Men varken jag eller han har vart på någon sån innan vad jag vet iaf. Är de något att ha? :) och vilken ska man välja? En snabb googling sa mig att det finns några stycken.

//r
 
@strawberrysylt

Ska ni bara gå runt och kolla på massa tatueringar och inte leta efter någon speciell artist så är nog en av de större en bra julklapp.
Tattoo Meltdown i Trollhästtan är dessutom redan i februari och verkar ha rätt många roliga artister bokade.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 138
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 343
Senast: MML
·
Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 670
Senast: Guldaskig
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 480
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp