Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag är verkligen helt sinnessjukt nöjd, och bättre ska den bli liksomMeeeen vilken snygg!![]()
Tack! Ja, han är verkligen en av de bästa jag någonsin sett, så jäkla nöjd över att ha honom nära till handsDen var helt sjukt snygg! Vilken skicklig tatuerare du har!
Ja, den börjar typ omkring höftbenet, sen går den snett uppåt/inåt så ytterkanterna på hatten är på magen och nästan hela hatten ligger över revbenen. De färgstänken längst bak ligger ju nästan på ryggen, så den är lite all over the placeJösses vilken snygg! Sitter den på sidan av kroppen?![]()
knapp!
Var ääääntligen (väntetid på 7 månader ca) och tatuerade mig igår, hos världens bästa Jacob! En sittning kvar men ni kan ju få se en halvfärdig bild i alla fall![]()
![]()
Det ska till lite röda "färgstänk" och lite annat krimskrams, men satan vad nöjd jag är redan![]()
Vi har samma grymma tatuerareJag har två gaddar av honom
Din gadd är grym!
Ah, kul!Han är helt fantastisk, har verkligen varit totalt såld sen han började tatuera min polare för, vad det nu är, ett år sen kanske.. Ska verkligen försöka få tag i lite fler tider nu
I neeed
![]()