tatueringstråden, del 3!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 373 427
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tatueringstråden, del 3!

Ja, jag blev förvånad över att jag fick tid så snart! Vad jag har hört verkar alla tatuerare vara fullbokade till nästa år typ.
Men det är ju en rätt liten tatuering så han lyckades väl klämma in mig ändå :) Mamma sa att det var en födelsedagspresent så han kanske var lite extra snäll ;)

knapp!

Var ääääntligen (väntetid på 7 månader ca) och tatuerade mig igår, hos världens bästa Jacob! En sittning kvar men ni kan ju få se en halvfärdig bild i alla fall :)

554169_290500841065764_587591815_n.jpg

Det ska till lite röda "färgstänk" och lite annat krimskrams, men satan vad nöjd jag är redan :D:love:

Jösses vilken snygg! Sitter den på sidan av kroppen? :)

kl
Jag har äntligen bestämt motiv! Fick en uppenbarelse igår när jag höll på att somna och blev så rörd av mig själv att jag började grina. :D Vill nog ha den på ena underarmen om den får plats.

Meeeen vilken snygg! :love:
Tack! Jag är verkligen helt sinnessjukt nöjd, och bättre ska den bli liksom :D:eek::eek:

Den var helt sjukt snygg! Vilken skicklig tatuerare du har!
Tack! Ja, han är verkligen en av de bästa jag någonsin sett, så jäkla nöjd över att ha honom nära till hands :D

Jösses vilken snygg! Sitter den på sidan av kroppen? :)
Ja, den börjar typ omkring höftbenet, sen går den snett uppåt/inåt så ytterkanterna på hatten är på magen och nästan hela hatten ligger över revbenen. De färgstänken längst bak ligger ju nästan på ryggen, så den är lite all over the place :D:love:

knapp

jag ska boka tid nu, misstänker att jag får tid i februari/mars men det är lugna bullar. Blir ett par lungor, en hjärna och sedan ett hjärta realistiskt och verklighetstroget så att säga. Vill ha de på underarmen men vet inte om de får plats.

(Ta ett djupt andetag, tänk först och lyssna på hjärtat)

knapp!

Var ääääntligen (väntetid på 7 månader ca) och tatuerade mig igår, hos världens bästa Jacob! En sittning kvar men ni kan ju få se en halvfärdig bild i alla fall :)

554169_290500841065764_587591815_n.jpg

Det ska till lite röda "färgstänk" och lite annat krimskrams, men satan vad nöjd jag är redan :D:love:

Vi har samma grymma tatuerare ;) Jag har två gaddar av honom :)
Din gadd är grym!

Vi har samma grymma tatuerare ;) Jag har två gaddar av honom :)
Din gadd är grym!

Ah, kul! :D Han är helt fantastisk, har verkligen varit totalt såld sen han började tatuera min polare för, vad det nu är, ett år sen kanske.. Ska verkligen försöka få tag i lite fler tider nu :D I neeed :love:

Ah, kul! :D Han är helt fantastisk, har verkligen varit totalt såld sen han började tatuera min polare för, vad det nu är, ett år sen kanske.. Ska verkligen försöka få tag i lite fler tider nu :D I neeed :love:

Den första han gjorde på mig var -06 då va han fortfarande lärling :P
Jag har tid hos honom i juli -13.. Hatar att väääänta!!

*KL*

Sådär, då har jag varit och tagit min tatueringsoskuld på Zoi i stockholm. Motivet har jag funderat på i flera år och jag är supernöjd med resultatet.

2lm3x1f.jpg

Helt underbar tatuering! :love:

*kl*

Har endast två i nuläget men fler blir det garanterat. :)

Här är min första:
166103_1727832351108_4169112_n.jpg

Och min andra:
426072_3212116537285_1882551978_n.jpg

Blev en dolk och ett fyrklöver :) samma kille som gjorde min hästsko och min diamant för x antal år sen, han har verkligen blivit bättre!

044_508e3bf9ddf2b301fb0047f2.jpg

046_508e3ba0e087c33761a66239.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
389
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka