Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ni som tatuerar stora saker: HUR står ni ut med kliandet?![]()
Jag kan ju klia runtomkring min och låtsas att hjälper, men har man en hel sleeve, chestpiece eller whatever så måste det ju vara sju resor värre!!!![]()
Stor roll skulle jag säga. Min svåger tatuerade in en text på sin underarm och den såg gräslig ut, sned och ojämn och märklig. Detta på en erkänt bra studio i Sthlm.Och om man bara ska ha lite text och inget "avancerat", hur stor roll spelat det vem man väljer?
Standard svar - smärta är individuellt.. (men det visste du nog redan..)Apropå ryggen - hur ont gör det på en skala?![]()
Ner om ursäkt om frågan varit uppe tidigare, men: Om man som jag har noll koll på tatueringsvärlden men ändå känner sig lite sugen på att skaffa en, hur väljer man då studio/tatuerare? Och om man bara ska ha lite text och inget "avancerat", hur stor roll spelat det vem man väljer?
Apropå ryggen - hur ont gör det på en skala?![]()
Jag kan ju klia runtomkring min och låtsas att hjälper, men har man en hel sleeve, chestpiece eller whatever så måste det ju vara sju resor värre!!!![]()
Helt klart, tycker jag själv i alla fall!![]()
Tattoo-update: Den har flagnat nästan helt vilket jag inte trodde skulle gå så snabbt, den är 7 dagar gammal idag bara och jag tänkte att det skulle ta längre tid för att jag varit sjuk, det är ofantligt torrt så hela jag är i obalans osv. Men icke sa nicke! Den är lite läkningsblek o ful just nu men den kommer bli![]()
![]()
![]()
Mina är läkta inom tre dagar, inget kliande. Men detta var efter min tatuerare bytte maskin, innan dess tog läkandet runt en vecka och det kliade satan. Jag har alltid slått på tatueringen när det kliat, tyckte det hjälpte litelite.
Mina är läkta inom tre dagar, inget kliande. Men detta var efter min tatuerare bytte maskin, innan dess tog läkandet runt en vecka och det kliade satan. Jag har alltid slått på tatueringen när det kliat, tyckte det hjälpte litelite.
Tror absolut det har med tatuarare och dens maskin att göra.