Tävla med fel licens

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Feliciano-78
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 009
F

Feliciano-78

Vad händer om man tävlar med fel licens? Tex om man har en lokal licens o startar en regional tävling. Böter/Avstängning eller e de bara o betala mellanskillnaden om de kommer på en?

Sv: Tävla med fel licens

Nu har jag inte TR tillhands för att kolla, men jag har för mig att man måste erlägga typ dubbla licenskostnaden eller om det var tre gånger licenskostnaden. Blir ju väldigt mycket pengar om det är en regionallicens isf och betydligt mindre om man tävlar lokal utan licens.

Dubbla licenskostnaden är det. Har dock inte heller koll just nu på vilken § i TR det står, men det är licensen x2 iaf.

Jo jag hittade de inne på TR nu men kollas alla licenser vid varje tävling? För man har juh redan sitt licensnr nu som e samma varje år oavsett vilken man löser...

Brukar nästan aldrig behöva visa licens!

Ska inte klubben skicka in resultat inklusive licensnummer efter avslutad tävling, eller har jag drömt det?
Dessutom ska ju licensnummret finnas på anmälan..

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: fio
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 449
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka