Tävla med shortchaps?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Lawendel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 540
Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Lawendel

Får man tävla med shortchaps och ridskor, eller måste man ha ridstövlar (både hopp & dressyr) :confused:? Sorry om det redan finns nån sån här tråd, men jag vill veta :p!

Tacksam för svar :bow:

Sv: Tävla med shortchaps?

I dressyr är det tillåtet att rida med shortchaps och skor i enheltlig färg på LOKAL nivå, och inget annat.

I hoppning vet jag inte, men det är iaf tillåtet även på regional nivå, hur det är med nationell har jag ingen aning om! :)

Okej, va bra :)

Jag hittar nämligen aldrig några ridstövlar som passar mig :p. När jag dragit upp dragkedjan på skaftet så är det alldeles för stort (runt om alltså :p) :o :o..! Men juförsig har jag bara provat dom på H**ks :p. Men shortchapsen satt ju okej :)

Varför inte specialbeställa ett par :)? Eller kolla bland de lite mer välkända märkena som brukar ha fler vidder osv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 190
Senast: Hedwig
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 048
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka