Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp! Tror det iaf då jag tävlade ridskolehäst förut - hade lokallicens men startade regionalhoppning. (tror dock att klubben måste betalt hästlicens för pållen)
Japp, det får man! ( Men det har ju de andra redan sagt ) Ett litet tips bara. Jag tävlade lektionshäst regionalt, och man kan ibland bli ifrågasatt om det verkligen är en lektionshäst eftersom den måste gå ett visst antal lektionstimmar i månaden för att räknas som det. Om jag inte minns helt fel så står det någonstans att det är 40 timmar/månad. Så ha med dig ett intyg som din ridskolechef har skrivit och med underskrift, samt skriv ut den sidan på ridsportförbundets hemsida där det står att man får rida lektionshäst på lokallicens regionalt. Men detta kanske du redan hade tänkt på.
Om det blir aktuellt att tävla är det på hemmaplan, så jag tror inte det ska bli nåt problem med just det
Men tack ändå, alltid bra att lära sig nåt nytt!