Tävla "utan licens"...?

Sipuli

Trådstartare
Beställde licens till ponnyn igår, och sista anmälningsdagen är på måndag så lär ju inte få det innan dess. :( Kan man på något sätt anmäla sig ändå, utan licensnr? Har ju liksom betalat in och allt, men inte fått licensen...

Sv: Tävla "utan licens"...?

Har du printat ut papperet på licensen från förbundets hemsida? Ta med det och kvittot på betalningen - det gäller till du fått plastbrickan.

Men det gäller väl bara om man löser med licensunderlag? Vi betalade ju via internet och har alltså inget underlag:confused:

Skriv ut från din banksida, brukar gå bra. Bara du har ett papper som visar att du betalt. Och på anmälan skriver du bara "inte fått än" eller nåt liknande, så går det bra.

Jag printade iaf ut en sida där det stod "Din ryttarlicens är registrerad enligt följande....".

Men kommer förmodligen att hinna få det innan tävlingen är, men har ju som sagt inte nret till anmälan. Går det att göra så, d.v.s att bara skriva att man inte fått det än? :o

Ja, det går bra att skriva så, eller så skriver du mer korrekt så skriver du interim där du ska skriva licensnummret.

ja, om du har kvitto på att du betalat licensen så går det utmärkt att anmäla dig ändå, det är bara skriva "kvitto" där det står licensnummer.
det gjorde jag innan jag fick mina hästlicenser, de ifrågasatte aldrig!;)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 452
Senast: Bison
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 196
Senast: Ketrawzc
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 723
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka