Tävlat =D

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Arsozah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 743
A

Arsozah

Tävlade idag för första gången med min nya ponny, hon var underbar :love: Hon är lite nervig och hispig av sig men när vi kom dit blev det nästan tvärtom, hon var hur snäll som helst :) Trodde hon skulle tycka att läktaren och allting var jätte läskigt men det var det inte.

Stolt över min lilla snurpa, hon är ju bara en liten bebis :love:

Sv: Tävlat =D

Gud va kul!
På min första lokala hopp tävling tappade min ponny en sko... :D :p
Först tänkte vi åka hem, men sen sa andra deltagare att de va så mjukt underlag så vi hoppade med bara tre skor... :D :cool:
Vi kom runt hela å var nöjda å belåtna.
Från och med nu försöker vi ha BRA skor på pållen inan vi startar...
Ha d!

Hehe ojda okej :D
Så länge hoven inte är trasig när hästen tappat sko brukar det inte vara någon fara :smirk:

va kul! :)
hur gick det?
jag har oxå tävlat idag! :bump:

Det gick jätte bra :)
I första klassen så gick d jätte bra men vid ett hinder såg hon nåt läskigt på läktaren så hon rev... Var onödigt :( Men iaf :p
Hur gick d för dig då? :bump:

okej! men de va ju bra om de va första gången å så! :)
jag kom 11:a i LBn å vann LA:n!! :banana:

Åhå värsta bra grattis! :banana:

Längtar tills nästa söndag, då är det allsvenskan :D Ska träna på onsdag så vi är i toppform tills dess :cool:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 436
Senast: Edla
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 391
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 449
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025