Tävling i kba 1 oktober

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Showjumping
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 674
Sv: Tävling i kba 1 oktober

Hehe det var veredus jag menade men har inte förmågan att stava rätt den här tiden. :p

Men det var en väldigt fin häst! :)

Jaha :idea:

Jaa han är så snäll!! Världens finaste :love: Så glad för honom, och nästa tävling ska jag inte svika honom :love:

Fio: vad nu? :p

Nä nu har jag tittat på Olympus film det är ju bara EN kombination med , det är ju bara det att den är med i omhoppningen oxå, det är väl inget ovanligt att det är så :confused:

Nee det var 2 st! En i grunden med 2 galoppsprång (6a,b) och en i omhoppn med 1 språng (9a,b)

jo i 1m hade dom det och även i 110. Jag var sååååå nära att riva utsprånget på omhoppningskombinationen i 1m. Bommade hoppade till riktigt ordentligt så där hade jag tur, men rev ett annat istället:p

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: fio
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 517
Senast: Edla
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
566
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?