Tävlingar för 2007

Puppan

Trådstartare
När läggs nästa års tävlingar ut på Internet?
Jag hittar bara en preliminär lista på de nationella tävlingarna, men när läggs de regionala ut? Ansökningstiden har väl redan gått ut för klubbarna?

Sv: Tävlingar för 2007

I vårt distrikt har det kommit ut en tävlingstermin för 2007, men inga proppar. Jag har sett i andra distrikt att dom också lagt ut på deras hemsida.

Sv: Tävlingar för 2007

Jag har lagt upp de flesta lokala, regionala och elit osv som är klart här i östergötland, det ändrar sig ju efterhand men det är ju alltid så.
propparna börjar ramla in och de flesta allsvenskor och cuper är någorlunda inbokade.

fast det är ju ändå preliminära datum tills propparna kommer.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Hur många handläggare krävs det för att förstå att man inte orkar mer? Sedan december 2023 har jag bollats mellan Arbetsförmedlingen...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: IngelaH
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 565
Senast: Takire
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 627
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 457
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka