JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tävling
Trådstartare
Trådstartare
vivan_w
Startdatum
Startdatum
17 Apr 2007
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
832
jag är en tjej på snart 13 år och ska snart börga tävla
men jag vet inte vart man hittar tävligar!! är det nån som vet??
är tacksam för svar
Sv: tävlingar
jaa gå in på ridsportens hemsida och håll pilen på "SPORT/TÄVLING" sen trycker du på tävlingstermin/propositioner.. sen klickar du på "klicka här" för att komma tilll tävlingsterminen.. sen är det bara att kolla och söka om du vill ha lokal eller regional
Sv: tävlingar
Gör samma som isaaak_ skrev..
Dressyr
Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling...
17
18
19
Tävling
Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Dressyr
Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Sytråden del 4
Fritid Sitter och funderar.
Ska sy en regnkappa av Ellie and Macs mönster Duchess jacket. Tänker att det kan bli fint. Men!
Det är ju lite...
sthu
9 minuter sedan
Svar: 1 574
Visningar: 86 442
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Åt frukost på balkongen, för första gången i år :love:
Nu kurerat mig med ögondroppar och nässpray, hjälp vad pollenet sätter sig på...
Lightzone
12 minuter sedan
Svar: 633
Visningar: 18 138
Allmänt
Pyramider i Sverige
Kultur Hur många pyramider finns det i Sverige? Jag har besökt Stierngranats grav i Stjärneborg (Aneby kommun) och von Hallwyls grav i...
Dyngpeter
13 minuter sedan
Hönstråden II
Lantbruksdjur I mitt fall beror det nog delvis på möss/råttor, eller att någon av hönorna pickar hål på äggen om de ligger där för länge. OM jag minns...
__sofia__
4 minuter sedan
Svar: 1 953
Visningar: 188 743
Djur
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Min vän fick ta bort en 6 månaders hund som då för 20 år sen var dåtidens svar på bullyaveln.
Tragiskt men nödvändigt när dom är födda...
Nota
24 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 622
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Man får inte mycket gjort på dagarna, underhållning hela tiden 🥰
Tajger
38 minuter sedan
Svar: 961
Visningar: 69 817
Hund
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Skaraborg, Halland eller Skåne är mina favoriter. Men vet ju inte om du har mer krav som tex begränsad budget, närhet till större städer mm
abc
2 minuter sedan
Växande juver-hormoner?
Avel Hur långt innan fölning kan en omföderska börja fylla sitt juver? Menar alltså inte några dagar innan, utan kan det ske redan 1,5 månad...
Månskensbonden
41 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 16
Avel