Tävlings skåp.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Covetous
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 5 301
C

Covetous

Vet någon en sida där man kan kolla på sånna?
Kan ni tipsa om något bra, till bra pris eller något.
Visa gärna bilder om ni har något eget! :)

Sv: Tävlings skåp.

Jag köpte mitt i röd plåt på harald nyborg förra året(?) kostade lite under 1000-lappen. Funkar fint :D

Smart att köpa det på ett sådant ställe! För jag behöver inte något sånt dyrt och superfint. Bara mina saker får plats och sådär.
Ska absolut kika in där. Tackar för tipset :D

Jag har inte så stor koll på dem mina päron ringde och undrade om jag ville ha ett det vart det sista butiken men pja de kan ju komma åter :)

har ett nord-box skåp.. samma modell som alla andra i plast. är väldigt nöjd med de.. är ju ganska dyra bara.. köpt på Hästbiten i Stockholm.

ååh varför ska allt vara så dyrt, eller varför ska jag vara så enormt fattig? :(

Haha

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
144
Senast: NilHe
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
776
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
230
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka