TÄVLINGSDATABASEN -igen....

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare 8888
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 630

8888

Trådstartare
Nu har jag letat efter tävlingar via TDB och har noterat att de klubbar som inte använder sig av TDB inte heller finns med i sökfunktionen, stämmer det verkligen?
Man kan mao missa tävlingar om man endast söker via TDB, jag kommer fortsättningsvis att söka via SvRF tävlingstermin.

Sv: TÄVLINGSDATABASEN -igen....

Jag hade väl som företag inte gynnat andra som inte vill använda min tjänst?
Logiska svaret borde därför vara att du bör söka genom SvRF för att inte missa någon tävling.
Om det däremot är fakta är jag inte säker på.

De tävlingar du hittar i TDB är endast de som det går/kommer att gå att anmäla till via TDB. Vill du se alla tävlingar så är det SvRF's tävlingstermin som gäller.

det luriga i kråksången är att det står "sök tävlingar" då man är inne i TDB, vilket lätt kan få en att tro att alla tävlingar skulle finnas med :crazy:

ville bara påpeka för fler tävlingssökande att det är bättre att söka på SvRF.:grin:

Jag hade väl som företag inte gynnat andra som inte vill använda min tjänst?
Logiska svaret borde därför vara att du bör söka genom SvRF för att inte missa någon tävling.
Om det däremot är fakta är jag inte säker på.

Fast här har du fel. Det är inte företaget utan SVRF som äger infon. Att SVRF köper tekniken av E är en annan sak. E bestämmer inte.

Jag tror snarare att SVRF försöker tvinga de som inte valt att vara med att ansluta sej. :mad:

Liknande trådar

Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 432
Senast: Lillefrun
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 225
Senast: mars
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 985
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka