Tävlingsdatabasen

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare hästig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 444
H

hästig

Som de flesta kanske vet så kommer det ju ett nytt system för att anmäla till tävlingar. Tror det heter tävlingsdatabasen och där loggar man in för att sen anmäla sig till tävlingar, man måste också sätta in pengar på sitt eget konto som man får. När man sen anmäler till tävlingar så dras startavgifterna automatiskt därifrån. Ska förenkla för klubbarna.

I alla fall så har jag skapat ett konto där och förde över 1.000:- men när jag skulle anmäla mig till tävlingar häromdagen så fanns det endast ett fåtal tävlingar att anmäla till och inte de jag ville anmäla till. Vet någon hur länge det dröjer innan det nya systemet är riktigt igång?

Sv: Tävlingsdatabasen

Det nya systemet skulle bara testas på vissa utvalda tävlinga till en början, och sen ville de väl att fler och fler skulle gå över till det. Men jag vet inte exakt när.

Alla arrangörer som vill kan använda det nya systemet nu. Det gamla finns kvar under en övergångsperiod.

Tror dock att det dröjer ett tag innan alla gått över. Alla som redan har propositioner ute lär använda det gamla (om man inte skrivit annat i proppen).

Då får väl mina pengar sitt där snällt och vänta tills att jag kan använda dem.

Liknande trådar

Hästmänniskan Efter en helg i Falsterbo och många år inom hästnäringen har jag börjat fundera på människans syn och relation till hästen. I min...
Svar
12
· Visningar
2 721
Senast: nullo-modo
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap... 2
Svar
37
· Visningar
6 913
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte förstå hur svårt det ska vara för mig att hitta en tidsbalans. Jag hade ju uppenbarligen trampat i jordgetingboet igen nu...
Svar
0
· Visningar
482
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har ingen att riktigt prata om det här med och behöver verkligen hitta ett sätt som jag kan hantera det på resten av mitt liv. Så...
Svar
18
· Visningar
9 448
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka