Tävlingsdebut

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Dolores_88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 209
Sv: Tävlingsdebut

Jätte fin pålle =) Du ska va nöjd =) Jag å mina pållar skulle nog inte få så bra päng :P

men det är ju skogsmullar så...

//Ewa

Att få 5,5 är svårare än man tror och man måste gå efter hästens och ryttarens förutsättningar! Vilken tråkig inställning både du och din tränare har och vilken tråkig ton du använder. Läste du huvudinlägget? Tjejen var ju jättenervös, skrev hon, och det är ju bra gjort ATT tävla då! Och första tävlingen med hästen och allt!

Dolores_88 --> heja! rätt inställning på banan!

/Malin

Gud vad kul!! :)
Grattis!
Jag hoppas jag kan köpa en snart, för jag är så sugen på att prova på tävling!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 278
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 428
Senast: Edla
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 291
Senast: Tiger tok
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 492
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈