Tävlingskavaj i större storlekar

Lisen82

Trådstartare
Alla tävlingskavajer jag provade på hööks som var upp till 44 går ej att knäppa vid bysten. Finns de kavajer med storlek 46-48 någonstans? Har breda axlar med. Visst måste de finnas kavajer till tjockisar med??

Sebos
Pikeur
Samshield
Vestrum
Ariat
Equipage
Equiline

Här är några märken jag hittade kavajer i strl 46 eller större vid en snabb googling 🙂

Dock tänkte jag max 2000. Dessa märken ligger från 3500 och uppåt
Då får du kanske passa på när det är rea? Såg tex att PS har kavajer i större storlek på rea (finns säkert fler ställen med sommarrea eller liknande), men vet inte hur de sitter och vilken kroppsform de passar för.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
602
Senast: Kristall10
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 366
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 299
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka